Mijn eerste reis - Reisverslagen van Ayke Lammers - WaarBenJij.nu Mijn eerste reis - Reisverslagen van Ayke Lammers - WaarBenJij.nu

Mijn eerste reis

op 2 maart ben ik naar Nieuw Zeeland vertrokken waar ik op 4 maart aankwam. Mijn terugreis staat momenteel gepland op 11 september, aankomst terug in Nederland 12 septmber. Momenteel ben ik op reis met Debbie (debgoesoz.waarbenjij.nu) en zijn we bezig met een tour van Kiwi-Experience die zij gewonnen had.
Het is een reis voor de lol, voor mijn eigen ontwikkeling, om wat van de wereld van te zien... om een heleboel redenen eigenlijk :)
alle reacties of als je tips hebt of samen wilt reizen/elkaar wilt ontmoeten stuur een mailtje naar aykelammers@hotmail.com

Recente Reisverslagen:

11 September 2006

nu zijn t echt de allerallerlaatste uurtjes...

11 September 2006

nu zijn t echt de allerallerlaatste uurtjes...

09 September 2006

de laatste uurtjes tikken weg...

20 Augustus 2006

Weerzien, weer zien

10 Augustus 2006

nog maar een aantal uurtjes....
Ayke

Nog even en het is zover. Jelle en ik op reis naar Marokko. Een geheel nieuw land, nieuwe cultuur, nieuwe ervaringen. Spannend! We hebben er al ontzettend veel zin in! Mocht je nog goede tips hebben/elkaar willen ontmoeten stuur een mailtje naar aykelammers@hotmail.com :)

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 58700

Voorgaande reizen:

09 April 2015 - 14 Mei 2015

Marokko

02 Maart 2006 - 12 September 2006

Mijn eerste reis

Landen bezocht: