de laatste uurtjes tikken weg... - Reisverslag uit Auckland, Nieuw Zeeland van Ayke Lammers - WaarBenJij.nu de laatste uurtjes tikken weg... - Reisverslag uit Auckland, Nieuw Zeeland van Ayke Lammers - WaarBenJij.nu

de laatste uurtjes tikken weg...

Door: Ayke

Blijf op de hoogte en volg Ayke

09 September 2006 | Nieuw Zeeland, Auckland

sorrysorry....
een hele tijd mn site absoluut niet bijgehouden!! naja dat was dus helaas ook niet mogelijk omdat we (bijna) geen internetmogelijkheden tegen kwamen onderweg....
nu ben ik dan in Auckland en heb eigenlijk heeeeelemaal geen tijd om dit bijtewerken hahaha ik moet nog souvenirs uitzoeken en belangrijker nog... mn tassen doorspitten....
gisteren mama en ineke naar het vliegveld gebracht (die zijn nu met een paar uurtjes weer thuis) en toen bleken daar weegschalen te staan... :D waahoei al mn zooi erop en rara geen wonder ik zat over mn toegestane 20 kilo + 7 kilo handbagage heen... wat ik alleen niet verwacht had was dat ik er ZOVER overheen zou zitten!! hahaha ik had dus ongeveer 42 kilo bij elkaar weten te sprokkelen in de afgelopen 6 maanden (al had ik dan ook mama's nou eigenlijk Robin's rugzak er ook bij) maar ik had er zelfs al een aantal kilo's aan kleren uit gegooid!!!!! ik was/werd dus nog erg druk... heb inmiddels alweer een prullenbakje vol papier weggegooid maar dan ook alweer wat souvenirs gekocht... schiet niet echt op dus...
vanavond wordt vooral beslissingen maken en nog meer uitzoeken en wegdoen en dan maandagochtend op het vliegveld nog maar wat opsturen naar huis als ik nog steeds over mn aantal kilo's heen zit!!! (ze hebben me toen ik gisteren mn vlucht confirmeerde op t vliegveld al wel verteld dat ik tot 25 kilo mag gaan en dan dus nog 7 kilo handbagage mee mag nemen dus dat betekend al een kleine 32 kilo :) ha! maar 10 kilo weg te gooien :s
heb gisteren ook de IRD gebeld (dat is de belastingdienst hier) en misschien krijg ik wat van mn betaalde belasting terug. :) zou leuk zijn toch??? ook heb ik mn bankrekening weer gesloten en kwam er toen achter dat er meer op mn rekening bleek te staan dan ik dacht!! :D altijd fijn!!
gisteren eerst lekker gegeten met een aantal gezellige amerikanen die vroegen of ze bij mij aan tafel mochten zitten :) daarna vroeg naar bed gegaan maar eerg weinig geslapen... te veel herrie van beneden helaas :( we zullen wel zien hoe ik er dinsdag (ja dan kom ik aan op schiphol ergens vroeg in de ochtend... mn vertrektijd is veranderd mn aankomsttijd moet ik nog nakijken maar t zal zo rond half 6 zijn...)aan toe ben :)
nu moet ik echt weer gaan, ben erg blij dinsdag weer in mn eigen vertrouwde omgeving te zijn maar voor die tijd meot er dus nog een hoop gebeuren!!!
heel veel liefs en knuffels voor nu en tot snel!!
XxX

  • 09 September 2006 - 06:36

    Taco:

    hoi lieve dame,

    juich...je bent weer bijna terug...spring spring spring. Ik hoop niet dat ik je erg teleurstel als ik zeg dat ik je niet om half zes op sta te wachten? hihi.

    Anyway...blij dat je weer bijna bij ons bent...en ik zie je snel wel weer een keer.
    Kus, Taco

  • 09 September 2006 - 10:57

    Marieke:

    Hoi Aykie,
    ik hoop je heel snel weer te zien!! Veel plezier nog daar die laatste paar dagen, xxx Marieke

  • 09 September 2006 - 11:03

    Zwelgje:

    ik ben nu je welkom-thuis-spandoek al aan t schilderen :P

  • 09 September 2006 - 11:13

    Pim:

    JOEPIE DE POEPIEH !!!!!! Ayke komt weer bijna thuis. Dikke Kus

  • 09 September 2006 - 11:47

    Hetty,rob,may,wes:

    Heerlijk dat je bijna weer
    thuis bent. Zien elkaar gauw weer. groetjes en dikke knuffel alvast van ons.

  • 10 September 2006 - 10:31

    Erik, Anita En Kids:

    Nog 2 nachtjes en dan ben je weer lekker in je eigen vertrouwde omgeving met je familie en vrienden en kun je weer in je eigen bed slapen. Tot Gauw groetjes ons

  • 10 September 2006 - 13:44

    Johan Vellekoop:

    Bijna thuis.... Bijna weer in dit kleine landje aan de andere kant van de aardbol. Wat een overgang zal dat zijn.....

    Ik vertrek op maandag voor 2 weken naar Terschelling op veldwerk. Maar als ook ik weer thuis ben moeten we toch echt een keertje afspreken!

    Groetjes,
    Johan

  • 10 September 2006 - 14:43

    Esther:

    Kan niet wachten tot je weer thuis bent!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Ayke

Nog even en het is zover. Jelle en ik op reis naar Marokko. Een geheel nieuw land, nieuwe cultuur, nieuwe ervaringen. Spannend! We hebben er al ontzettend veel zin in! Mocht je nog goede tips hebben/elkaar willen ontmoeten stuur een mailtje naar aykelammers@hotmail.com :)

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 153
Totaal aantal bezoekers 58724

Voorgaande reizen:

09 April 2015 - 14 Mei 2015

Marokko

02 Maart 2006 - 12 September 2006

Mijn eerste reis

Landen bezocht: