nu zijn t echt de allerallerlaatste uurtjes... - Reisverslag uit Singapore, Singapore van Ayke Lammers - WaarBenJij.nu nu zijn t echt de allerallerlaatste uurtjes... - Reisverslag uit Singapore, Singapore van Ayke Lammers - WaarBenJij.nu

nu zijn t echt de allerallerlaatste uurtjes...

Door: Ayke

Blijf op de hoogte en volg Ayke

11 September 2006 | Singapore, Singapore

momenteel een computer met gratis internet gevonden op t vliegveld in SIngapore. heerlijk onder de douche geweest en ik kan hier weer gewoon (???) met euro's betalen niks geen moeilijk gedoe, gewoon de 5 belangrijkste buitenlandse valuta accepteren!!! en iedereen o zo vriendelijk. nee echt!! :) zwembad op t dak terras, tuinen ze hebben hier echt alles!! bijna jammer dat ik hier nu geen 7 uur moet wachten ;) haha nee ik ben eigenlijk wle blij dat dat neit hoeft... nog 2 en een half uurtjes voor het boarden begint (of was dat zelf mn reis al???) en dan npog ca. 13 uurtjes in het vliegtuig zitten (of vergis ik me daar nu ook al in??? ik weet t echt niet meer!!)
in ieder geval....
IK BEN DUS BIJNA THUIS :D:D
ik begin heel langzaam aan al wel de rust te missen van sommige plekjes in NZ maar t naar huis gan en iedereen weer terugzien is toch belangrijker en spannender!!
hier moet ik t nu bij laten... tot over een paar uurtjes en dan misschien wel live!! ;) :)
voor degene die me WEL op willen komen halen.... ;) haha dat wordt een vroege ochtend want zoals het er nu naar uit ziet sta ik op dinsdag morgen 12 september om 5.40 uur op nederlandse bodem.... naja dat zal wel iets later worden natuurlijk... met bagage ophalen en uit dat vliegtuig klimmen natuurlijk maar dat zien we dan wel weer...
jullie kunnen nui in ieder gevaql niet zeggen dat je t niet wist HAHAHAH :p :D
tot snel!!
XxXxX

owjah... t eerste gedeelte van mn vlucht (met air NZ) had ik een eigen tv'tje
echt koel!! :)

Ayke

Nog even en het is zover. Jelle en ik op reis naar Marokko. Een geheel nieuw land, nieuwe cultuur, nieuwe ervaringen. Spannend! We hebben er al ontzettend veel zin in! Mocht je nog goede tips hebben/elkaar willen ontmoeten stuur een mailtje naar aykelammers@hotmail.com :)