Weerzien, weer zien - Reisverslag uit Nelson, Nieuw Zeeland van Ayke Lammers - WaarBenJij.nu Weerzien, weer zien - Reisverslag uit Nelson, Nieuw Zeeland van Ayke Lammers - WaarBenJij.nu

Weerzien, weer zien

Door: Ayke

Blijf op de hoogte en volg Ayke

20 Augustus 2006 | Nieuw Zeeland, Nelson

Hallo lieve mensjes aan de andere kant van de aardbol!!
even een kort berichtje om te laten horen dat ik nog steeds leef.... heb een week lang geen internetconnectie kunnen vinden en moest dus vandaag van alles lezen, van alles beantwoorden en van alles regelen.... vandaar dat ik nu een beetje computergestoord raak en zo lekker nog ff een boekje wil lezen voor ik mn bedje induik... (ja ik weet het tis errug vroeg maar ik stond dan vanochtend ook rond half 7 naast mn bed en heb de overtocht van het Noorder naar het Zuidereiland voor een tweede keer gemaakt)

Het weerzien met mama en Ineke was zoals verwacht erg emotioneel, vele tranen, glimlachen, knuffels en dus ook foto's haha!!
wat ik in de tussenperiode heb gedaan (want dat is inmiddels een dikke week geleden) komt later allemaal wel (hopelijk van de week een keer gauw MET foto's (deze computer is afgeschermd en heb dus geen USBpoort om mn foto's online te gooien!!))
alleen om aan te geven waar ik zoal met mn mams en Ineke al geweest met :Auckland, Paeroa, Karangahake Gorge, Silverdale (in de buurt van MataMata), Rotorua, Taupo, Napier, Wellington en dus nu op de ferry overgestoken aangekomen in Picton en doorgereden naar Nelson.
(dit is voor sommigen misschien een bekend traject... en klinkt anderen die mijn eerdere verhalen hebben gelezen misschien bekend in de oren:))
wat het plan is voor morgen en/of de komende weken...??? geen idee tot zover, maar dat komt allemaal vanzelf wel :) zoveel mogelijk genieten en zoveel mogelijk weer zien!!

tot zo snel mogelijk dan maar weer een keertje, ik kruip zo dadelijk echt een keer onder de wol (ja 's avonds is het hier dus echt bittttttterkoud!!) en doe dan even een schietgebedje voor een beetje beter weer voor de komende dagen (al mogen we niet echt klagen, een gemiddelde 13 graden overdag, 's nachts toch wel geregeld rond het vriespunt. en verder pas een aantal buitjes gehad, niets vergeleken bij een Nederlandse herfst!!!)
liefs en knuffels XxX Ayke

• 20 Augustus 2006 - 10:11

Zwelgje:

yeeeeey je moeder is er! :D

• 20 Augustus 2006 - 10:21

Erik En Anita + Kids:

Hallo jullie daar aan de andere kant van de wereld.
    Geniet nog een paar weken van jullie reis in NZ. we blijven jullie verhalen volgen groetjes van ons.

• 20 Augustus 2006 - 15:01

Debbie:

Hey meid super om te lezen dat jullie het zo heerlijk hebben. klinkt allemaal goed.

xxx

• 21 Augustus 2006 - 12:54

Nicolien:

Gewoon even de groetjes voor jullie. En een knuffel!!

• 21 Augustus 2006 - 16:45

Hetty,rob,may,wes:

hoi Ayke, fijn dat je zo geniet van het samenzijn met mams en Ineke, blijf dit vooral nog even doen,liefs van ons alle 4 en een dikke kus

• 24 Augustus 2006 - 15:55

Jarst:

heey zus... alles goed daar?? veel plezier ensooo.... xx Jarst doe mama en ineke ook de groeten...:P

• 07 September 2006 - 21:27

Esther:

Bijna weer terug naar huis!
    Ik zie je snel weer,
    xx Esther

• 08 September 2006 - 10:03

Nicoline:

Straks hebben we weer een buurt waarin iedereen weer eens gewoon thuis is, gezellig.Goede reis alvast!!