nog 1 nachtje slapen... - Reisverslag uit Auckland, Nieuw Zeeland van Ayke Lammers - WaarBenJij.nu nog 1 nachtje slapen... - Reisverslag uit Auckland, Nieuw Zeeland van Ayke Lammers - WaarBenJij.nu

nog 1 nachtje slapen...

Door: Ayke

Blijf op de hoogte en volg Ayke

27 April 2006 | Nieuw Zeeland, Auckland

Nog 1 nachtje slapen en dan is het zover... mijn 19e verjaardag... Op dit moment zit ik in een internetcafe ergens in het centrum van Auckland omdat ik hier gisteren ben aangekomen en het Mauveen en Frans beter leek als ik naar een backpackers ging.. dus naja dat heb ik gedaan al zal het morgenvroeg wel even heel raar zijn... dat niemand weet dat ik jarig ben, dat ik niet gefeliciteerd zal worden en dat er geen lang zal ze leven gezongen wordt... maar helaas daar valt niets aan te doen. Morgenmiddag dan zoals gewoonlijk voor de lunch naar Nanne en Dedde en daarna...?? heb geen idee wat Frans en Mauveen dan bedacht hadden maar vanaf nu trek ik mijn eigen plan!!
Vanmiddag nadat ik een tour door Auckland heb gedaan (is gratis hehe) ga ik mn slaapzak was (er zaten bedbugs in en die bijten... zuigen bloed werkt een beetje als een mug en jeukt dus ook giga :s) en wat van mn kleren wassen... dan ga ik vanaaf lekker op tijd slapen als ik veel tijd over heb misschien mn site hier nog een beetje bijwerken en dan naar bed. Morgen dan alle zooi weer bij elkaar zoeken naar Nanne en Dedde, daarna naar de fam van den Berg, wil daar alle zooi opruimen en mn tas inpakken en alleen wat kleine dingetjes in mn koffer daar achterlaten als ze dat geen probleem vinden. dan met de ferry terug naar Waiheke Island want daar is Tino en waarschijnlijk Susan nog die ik daar de vorige keer heb ontmoet en dan vier ik daar de rest van mn verjaardag!! klinkt best oke toch?? en met een beetje mazzel kan ik daar dan schoonmaken in ruil voor gratis accomodatie... t plan is dan om daar 2 weken te blijven en dan terug te komen op de dag dat Debbie naar Auckland komt of misschien zelfs een beetje eerder dat moet ik nog bekijken...
Maar morgen dus niet bellen als je dat al van plan was want dat heeft geen zin ik ben er niet haha
shit hej, dat zal echt een rare verjaardag worden en t zal best niet de hele dag even gemakkelijk zijn maar ik kom er wel doorheen haha wordt tenslotte alleen een jaartje ouder en ben van plan nog een heeeeeeleboel verjaardagen te hebben!! :) dus naja dat was een kleine update dan voor nu... misschien vanavond of eind van de middag nog een verdere update over begin april ofzo ;) you'll see :) hmmz post kan denk ik gewoon nog steeds naar t zelfde adres al weet ik dus niet wanneer ik dat ga ontvangen... misschien dat ik als ik terug kom van Waiheke nog even een middagje daar op visite ga en dan de laatste keer mn post bekijk voordat Debbie en ik gaan reizen (en dat zal dus een week of 6 zijn) en wat er dan daarna gaat gebeuren is voor mij nog even een groot raadsel... misschien ga ik werken... kiwi's planten ofzo haha dat schijnt tegen die tijd te kunnen
goed nu hou ik er echt mee op over een half uurtje vertrekt de bus en voor die tijd wil ik nog even wat dingetjes nakijken...
byebye zwaaizwaai en heeeeel veel liefs
knuffels XxX Ayke

  • 28 April 2006 - 08:59

    Hetty,rob,may,wes:

    kan even niet meer volgen waar je nu precies vertoefd,maar dat maakt ook niet zoveel uit. Hoop dat je verjaardag een beetje leuk zal zijn. Wij denken aan je,persoonlijk email berichtje volgt.kusjes van ons.

  • 28 April 2006 - 12:54

    Ineke:

    Heb nog steeds je e-mail adres niet gevraagd aan je moeder, dus maar even hierzo berichtje. Ik vind het machtig spannend wat je nu allemaal gaat doen. Zou zo mee willen. Ben ook benieuwd hoe zo'n backpackershotel er nu uitziet? Hoop dat je een fijne verjaardag hebt. Onze kaart komt waarschijnlkijk te laat, maar die kun je dan over twee weken nog lezen. Veel plezier en geen dingen doen die wij ook niet zouden doen! Maar je zei al dat je toch niet ging bungy jumpen! Tot het volgende bericht.

  • 28 April 2006 - 13:02

    Geeske:

    Alvast van harte gefeliciteerd!!! Nu maar vast een berichtje, want morgen ben ik bezig met andere dingen:)En wees maar blij dat je daar zit, want hier is het tijdens koninginnedag slecht weer. Regen enzo en maar dertien graden! Maar een hele fijne dag morgen X

  • 28 April 2006 - 15:49

    Marieke:

    Hey meis, wel vreemd je bent nu al jarig (geloof ik) maar hier ben je nog niet jarig. Vat je me? Toch: een fijne verjaardag!! xxx

  • 28 April 2006 - 17:41

    Wouter:

    Hey Ayke,
    (alvast?) van harte gefeliciteerd met je verjaardag.
    Hopelijk maak je er een leuke dag van (of: heb je er al van gemaakt?) Lastig die tijdzones :S.

    groetjes,
    Wouter

    PS. Nog bedankt voor het kaartje (ook je fam.)

  • 28 April 2006 - 21:04

    Benny, Elly & De Rest:

    Van harte gefeliciteerd met je verjaardag, Ayke! Zal best vreemd zijn om die daar te vieren. Veel plezier!!!

  • 28 April 2006 - 21:56

    Zwelgje:

    HIEPERDEPIEPERDEPIEPERDEPIEP... hoeraaa! *lang zal ze leven lang zal ze leven in de gloria in de gloriaaaaaaaa!!!* zo nu is er toch nog een beetje gezongen voor je :)

  • 29 April 2006 - 06:42

    DeSnijboontjes:

    Lieve AYKE Van Harte hoor!! Veel plezier en we zullen er hier ook eentje of twee of zo voor je drinken, morgen als Robin zijn verjaardag viert.

  • 29 April 2006 - 11:06

    Esther:

    Er is er een jarig
    hoera, hoera
    ik kan je nu niet zien
    maar dat ben jij!!!
    Gefeliciteerd!!!

  • 30 April 2006 - 00:03

    Debbie:

    Hey meissie sorry sorry sorry helemaal je verjaardag vergeten. Alsnog van harte gefeliciteerd!!! en we vieren het nog wel als ik er ben!!!

    xxx

  • 07 Mei 2006 - 13:12

    Ineke:

    Dag meisje, ik ben(wij zijn)heel erg benieuwd waar je uithangt. Nog steeds in het hostel? Hoop dat je het leuk hebt en leuke mensen ontmoet! Hoor graag gauw van je.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Ayke

Nog even en het is zover. Jelle en ik op reis naar Marokko. Een geheel nieuw land, nieuwe cultuur, nieuwe ervaringen. Spannend! We hebben er al ontzettend veel zin in! Mocht je nog goede tips hebben/elkaar willen ontmoeten stuur een mailtje naar aykelammers@hotmail.com :)

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 113
Totaal aantal bezoekers 58714

Voorgaande reizen:

09 April 2015 - 14 Mei 2015

Marokko

02 Maart 2006 - 12 September 2006

Mijn eerste reis

Landen bezocht: