en er is weer ZON!!!! - Reisverslag uit Wanaka, Nieuw Zeeland van Ayke Lammers - WaarBenJij.nu en er is weer ZON!!!! - Reisverslag uit Wanaka, Nieuw Zeeland van Ayke Lammers - WaarBenJij.nu

en er is weer ZON!!!!

Door: Ayke

Blijf op de hoogte en volg Ayke

28 Mei 2006 | Nieuw Zeeland, Wanaka

Haai lieve mensen
even een heel snel kort berichtje vanuit Wanaka!! (ik betaal hier namelijk $0,10 per minuut!!) we zijn afgelopen disndag (op debbie's verjaardag) van het noordereiland overgestoken naar het zuidereiland waar we dus nu net langs de westcoast zijn afgezakt en langzaamaan het binnenland intrekken. morgen zijn we dan in Queenstown en vandaaruit ga ik in mn eentje de Bottombus doen (oa Dunedin, Te Anau, MilfordSound)omdat Debbie voor 2 dagen terugvliegt naar Auckland om Rob terug te zien (een jongen die ze tijdens ons Kiwi-experience-avontuur heeft ontmoet)
dus tjah dat is het plan... dan kom ik na 4 dagen weer terug in Queenstown verblijf daar ws 2 nachten en dan is het door naar Christchurch... ik zal proberen om in Queenstown of Christchurch nog weer een langere uitgebreidere update te geven (want ik hoop dat internetten daar een beetje goedkoper is!!)
wat ik verder tot nu toe o.a. heb gedaan is nog meer zien, nog meer genieten en vooral de afgelopen 3 dagen zonder zon geleefd... :( het heeft zo'n beetje non-stop geregend!!! vandaag zijn we over een soort breuklijn heen gereden en we lieten het regenwoud achter ons voor drogere oorden met andere vegetatie... en nu schijnt de zon dus ook weer!! :D jeehj
anyway vanochtend vanuit Franz Josef vertrokken waar ik gisteren ook de glacier (gletsjer) heb beklommen het was op zich heel indrukwekkend en we zijn door ijsspleten heengeklommen maar onze gids was niet echt super (vertelde maar heel weinig en liep vaak een eind voor ons uit) en het regende non-stop dus dat was jammer!!! wel Hans en Marten weer terug gezien (2 nederlandse jongens die we voor t eerst in Taupo tegenkwamen) en waarschijnlijk zie ik hen ook weer terug zodra ik terugkom van de bottombus in Queenstown...
nu moet ik gaan wil nog een beetje met Jenn (ook een Kiwi-reisgenoot) van het fabeltastische uitzicht gaan genieten en ook van de zon die ik zo ontzettend gemist heb!!! we're going to get an ice-cream en daarna ga ik koken en dan een keertje weer vroeg mn bed in!! mn antibiotica is gestopt maar mn teen is nog steeds niet helemaal goed helaas!!
goed tot snel maar weer een keer
ik mis jullie!! heel veel liefs en knuffels
XxX Ayke

owjah... hadden jullie al vernomen dat mama en Ineke mij opkomen zoeken begin augustus en dat de tickets geboekt zijn??? :D:D:D:D:D:D JEEHJ dat is helemaal super toch?????

  • 28 Mei 2006 - 10:02

    Zwelgje:

    3 dagen zonder zon??? wij zitten al 2 weken in de regen!! :( dat word een zompig pinkpop :P
    haha hey maar echt fantastisch dat je nu zo geniet, fijn voor je!
    maar ehhh...gaan wij ook nog meegenieten van dat fabeltastische uitzicht dmv foto's? :P
    miss you tooooo! knufknufdancedancexxx mereltje

  • 28 Mei 2006 - 11:45

    Michaël:

    Toch eens met je moeder gaan praten voor een plekje in de handbagage... ;)
    Have fun!

  • 31 Mei 2006 - 13:30

    Chaai:

    Hey Ayke, leuke dingen heb je weer meegemaakt zo te lezen. Milford Sound is fantastisch, dat mag je echt niet missen!!!
    Heel veel plezier nog, en ik kijk ook weer uit naar foto's :D
    Kus chaai

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Ayke

Nog even en het is zover. Jelle en ik op reis naar Marokko. Een geheel nieuw land, nieuwe cultuur, nieuwe ervaringen. Spannend! We hebben er al ontzettend veel zin in! Mocht je nog goede tips hebben/elkaar willen ontmoeten stuur een mailtje naar aykelammers@hotmail.com :)

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 111
Totaal aantal bezoekers 58722

Voorgaande reizen:

09 April 2015 - 14 Mei 2015

Marokko

02 Maart 2006 - 12 September 2006

Mijn eerste reis

Landen bezocht: