FOTO's!! - Reisverslag uit Christchurch, Nieuw Zeeland van Ayke Lammers - WaarBenJij.nu FOTO's!! - Reisverslag uit Christchurch, Nieuw Zeeland van Ayke Lammers - WaarBenJij.nu

FOTO's!!

Door: Ayke

Blijf op de hoogte en volg Ayke

04 Juni 2006 | Nieuw Zeeland, Christchurch

en er zijn weer nieuwe foto's te bewonderen.... :D

  • 04 Juni 2006 - 21:06

    Inge:

    Hey meiske! Tijdje geleden dat ik van me heb laten horen, hectische tijden hier! Hoe is het daar? Zo te zien op je foto's supermooi!
    Hier in Doetinchem wordt het steeds lichter haha, als ik nu 's avonds thuis kom (of 's morgens) is het al weer helemaal licht!
    Vind het nog steeds heel gaaf van je dat je bent gegaan, ik denk er zelf ook wel eens aan, maar dan durf ik niet zo goed. We zien wel hoe het loopt! Nou meis, in mijn vakantie zal ik eens vaker een berichtje neerzetten, maar wel nadat ik naar Texel ben geweest! jaja het is niet zo avontuurlijk als Nieuw-Zeeland, en ook niet zo lang (4 dagen), maar wel leuk! Ik spreek je snel weer en ik ben benieuwd naar je verhalen! Kus en een knuffel! XXXXXXXXXXXXXXXXXXXX

  • 06 Juni 2006 - 16:52

    Zwelgje:

    OMG het is zo f*cking MOOOOOI daar!!!
    t was trouwens superleuk je weer even te 'zien' op de webcam hihi pony staat je goed hoor!!
    oja en pinkpop was GEWELDIG waaaaaaaah red hot chili pepperrrrrrs
    een mailtje volgt nog ;)

  • 07 Juni 2006 - 16:11

    Marieke:

    Hoi meis, dankje voor je kaartje, ik vond het superleuk dat je eraan gedacht hebt!! Ik stuur je binnenkort een keertje een mail, ben nu erg druk met tentamens... De foto's zijn echt heel erg mooi en een pony staat je idd erg leuk. Ik ben blij voor je dat je moeder naar je toe komt, lijkt me echt superleuk voor je omdat ik me heel goed kan voorstellen dat je dr mist (en de rest van je familie ook natuurlijk) maar dan zie je iig nog iemand ff. Ik stuur je binnenkort een mail en dan praat ik verder. xxx

  • 09 Juni 2006 - 09:44

    Ben:

    Hi!!

    Leuke pagina!! Hier heb je een kus van wieBENjij ...
    Mischien tot eens in de chat ofzo!!

    X

    Ben

  • 30 Juli 2006 - 14:31

    Danielle:

    Hey Ayke, wat heb jij toffe dingen gezien en gedaan !!! Supercool. Wil je eigenlijk nog wel terug naar Nederland ??? Veel plezier nog, groetjes...

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Ayke

Nog even en het is zover. Jelle en ik op reis naar Marokko. Een geheel nieuw land, nieuwe cultuur, nieuwe ervaringen. Spannend! We hebben er al ontzettend veel zin in! Mocht je nog goede tips hebben/elkaar willen ontmoeten stuur een mailtje naar aykelammers@hotmail.com :)

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 127
Totaal aantal bezoekers 58716

Voorgaande reizen:

09 April 2015 - 14 Mei 2015

Marokko

02 Maart 2006 - 12 September 2006

Mijn eerste reis

Landen bezocht: