Nog even wachten... - Reisverslag uit Wellington, Nieuw Zeeland van Ayke Lammers - WaarBenJij.nu Nog even wachten... - Reisverslag uit Wellington, Nieuw Zeeland van Ayke Lammers - WaarBenJij.nu

Nog even wachten...

Door: Ayke

Blijf op de hoogte en volg Ayke

19 April 2006 | Nieuw Zeeland, Wellington

Heey lieve mensen!!
ik had gehoopt jullie eerder met de rest avn mijn verhalen te kunnen verblijden alleen was dit keer een virus het probleem... de laptop van derrick is dus weggebracht en ik weet neit of hij alweer terug is bij de rechtmatige eigenaar omdat ik op dit moment in Oneroa, Waiheke Island ben.... mijn eerste nachtje in een backpackers zit erop!!! we zitten midden in de bush bush, tis erg rustig en stil... gewoon echt overal!!! superrelaxend dus... owjah had ik al laten vallen dat ik daar dus ALLEEN ben!! en dat ik daar ook ALLEEN heen ben gegaan?? en ALLEEN mn 'bed' besproken heb?? WHAHAHA waahoei I did it!!!
maar dit zorgt er dus wel voor dat ik nu dus verder niet mn verhalen hier kwijt kan (misschien als het morgen erg slecht weer is...) en dus zullen jullie tot waarschijnlijk dinsdag nog moeten wachten op meer nieuws omdat wanneer ik vrijdag terugkom, opnieuw mn tas in moet pakken voor een 'familyweekend' met de van den Bergs in Rotarua!! daar heb ik ook echt geweldige zin in kan alleen dan dus ook NIET op internet :)

voor de mensen die dit willen weten:
post doet er tussen de 10 en 12 dagen over om over te komen... post terug sturen is redelijk expensive dus dat doe ik zo min mogelijk (email is over t algemeen redelijk goedkoop $5 voor een uur hier bijvoorbeeld)
en de post die je dan wilt sturen kan naar Ayke Lammers
p/a 40 Marywil Crescent
Northcote
Auckland
New Zealand
tenminste ik dacht dat dat t adres was... ja toch mama??? :p naja als t niet klopt zal mn moeder het hieronder in een reactie ongetwijfeld neerpennen haha
ga verder geen zware dingen opsturen omdat ik dat allemaal weer mee terug moet slepen en ik voor vertrek al meer als 20 kilo had ;) en ga ook zeker geen etenswaren opsturen want de overheid hier die doet je wat!! haha ze zijn echt als de dood voor ziektes en zeker voor de vogelgriep... hoe staat het daarmee in NL eigenlijk?? en mag je in doetinchem nog steeds met niet meer als 4 mensen tegelijkertijd over straat lopen?? dit soort dingen hoor ik dus ook graag... laat me eens horen hoe het met jullie gaat ipv steeds maar naar mij te vragen!!! :D
ik probeer jullie zo snel mgelijk weer een update te geven en dat te zorgen dat jullie in ieder geval halverwege april uitkomen haha want ik merk dat ik al wel erg achterloop!!
zwaaizwaai kisskiss voor nu en een dikke knuffel
I'm feeling great!! hope you do too!
XxX Ayke

  • 19 April 2006 - 13:24

    Sandra:

    10 tot 12 dagen?? En je bent volgende week al jarig :( Te laat....zucht

  • 20 April 2006 - 10:24

    Tjomme:

    hej zus(A) hier gaat t verder wel goed komt beter weer aan :D k vind t fijn om te leze dat je je goed voeld enneee jah de vogelgriep is in nederland nog niet uitgebroken (voor zover k weet) maar wel is vlak bij winterswijk de grens over is wel weer MKZ ontdekt.... mja spraak je snel weer xXxXx

  • 20 April 2006 - 10:25

    Tjomme:

    corectie : Spreek hehehe

  • 22 April 2006 - 19:11

    Wim:

    Heey poppetje, goed van je, dat je dat allemaal alleen deed, je begint al aardig volwassen te worden, haha, nou, hier bij ons gaat `t ook allemaal goed. We vermaken ons prima en `t weer begint ook beter te worden, dus Ina kan zo weer bakken in de zon, geintje, nog niet dus, maar `t wordt wel iets beter. Anyhow, groetjes van deze kant en het ga je goed, take care.
    Fam. vant verzet

  • 23 April 2006 - 12:09

    Danielle:

    Hoi Ayke,je hebt dus inmiddels al best wat van NZ gezien !! SUPER !!! Blijf je verhalen volgen, groetjes !!!

  • 23 April 2006 - 19:58

    Jarst:

    heey aykee:D alles goed?? leuk man dat van die backpackers enzoo.... maarjaah... ik had je al gefeliciteerd van ester volgens mij:P noujah ik ben gister naar het ziekenhuis geweest... huisartsen post dan, dokter was in het weekend vrij... had een bal erg hard tegen mijn hoofd gehad... lang duizelig en moe geweest dus... waarschijnlijk gewoon een hele lichte hersenschudding dus weer niet voetballen.. verder heb ik eigelijk niets te vertellen...ben moe dus ga zo naar bed:):P was het leuk bij de "maori's" of hoe schrijf je dat...?? hoor het wel een keer in een mailtje als je weer wat meer tijd hebt... dikke kus veel plezier en we missen je wel een beetje... kusje jarstjuh:):D

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Ayke

Nog even en het is zover. Jelle en ik op reis naar Marokko. Een geheel nieuw land, nieuwe cultuur, nieuwe ervaringen. Spannend! We hebben er al ontzettend veel zin in! Mocht je nog goede tips hebben/elkaar willen ontmoeten stuur een mailtje naar aykelammers@hotmail.com :)

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 206
Totaal aantal bezoekers 58720

Voorgaande reizen:

09 April 2015 - 14 Mei 2015

Marokko

02 Maart 2006 - 12 September 2006

Mijn eerste reis

Landen bezocht: