even snel... - Reisverslag uit Whitianga, Nieuw Zeeland van Ayke Lammers - WaarBenJij.nu even snel... - Reisverslag uit Whitianga, Nieuw Zeeland van Ayke Lammers - WaarBenJij.nu

even snel...

Door: Ayke

Blijf op de hoogte en volg Ayke

27 Maart 2006 | Nieuw Zeeland, Whitianga

dag lieve mensen
en sorry sorry sorry
een week van slechte internet verbindingen en kapotte alarmen, van onverwachte veranderingen die ervoor zorgden dat ik een week ergens anders ben dan in Auckland bij een snelle computer en mn foto's en belangrijker nog met een snelle internetverbinding die ook daadwerkelijk werkt, dit alles heeft ervoor gezorgt dat ik tot op dit moment geen tijd en geen mogelijkheden had om een nieuwe post te doen... nu dus ff heel snel en zodra ik weer terug ben in Auckland of een keer rustig de tijd heb zal ik alles uitleggen en vertellen over een geweldig murder mysterie weekend, over een eerste keer in een auto rondrijden, over liedjes van Fall Out Boy hier op de radio, over het staartje van een cycloon afkomstig van Australie die NZ raakte, over.... naja over een hele hoop dingen... hopelijk zie ik dan ook de mogelijkheid om jullie weer eens te voorzien van een hoop nieuwe foto's!!
heel veel liefs uit Whitianga, vanaf the Coromandel Peninsula, New Zealand (het echte NZ!!!)
XxX

  • 27 Maart 2006 - 09:47

    Zwelgje:

    waaaaah wat vet dat je auto mocht rijden ff whaha :D en natuurlijk net zo vet dat FOB bij jullie op de radio is :P *yeeeeey petey!*
    maargoed pas op voor cyclonen en rare kiwi's verder en maak er wat moois van met of zonder internet verbinding :) xxxies

  • 27 Maart 2006 - 10:59

    Josien:

    dag lieve kind,
    Maar even zo. wsl. het snelste momenteel. Gefeliciteerd met je eerste NZ baantje! Om jaloers op te worden qua ligging. Geweldig! Voor wie kijken wil waar je werkt!
    www.albertnumbersix.co.nz/
    Hoop dat je het er enorm naar je zin zult hebben. We zoeken het op op de kaart. Veel suc6. liefs en een knuffel!

  • 27 Maart 2006 - 17:00

    Ineke:

    een baan lees ik nu van je moeder, het moet toch niet mooier worden, want dan kom ik zelf ook. Hier is het ook als maar hetzelfde. Dus mochten ze daar nog een goed betaalde baan voor een bijna vijftiger hebben, dan hou ik me aanbevoplen. Ik ben benieuwd hoe en wat!

  • 28 Maart 2006 - 09:39

    Hetty,rob,may.wes:

    gelukkig,eindelijk weer een teken van leven. Ben wel erg benieuwd naar wat er allemaal is gebeurd, enne een baan??? Autorijden? Spannend allemaal. Kijk uit naar het volgende bericht.

  • 31 Maart 2006 - 16:16

    Verzetjes:

    Toe maar, doe maar ruig: een baan een autorit, j valt wel met de .... in de boter. Nou ja, we gunnen het je, veel plezier verder en hou em tussen de lijntjes. Doei!!

  • 02 April 2006 - 10:47

    Gerrit En Marja:

    het is toch heerlijk die onverwachte dingen. en wij gaan er altijd van uit, geen bericht goed bericht.
    al zijn we wel benieuwd hoe het je daar vergaat.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Ayke

Nog even en het is zover. Jelle en ik op reis naar Marokko. Een geheel nieuw land, nieuwe cultuur, nieuwe ervaringen. Spannend! We hebben er al ontzettend veel zin in! Mocht je nog goede tips hebben/elkaar willen ontmoeten stuur een mailtje naar aykelammers@hotmail.com :)

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 83
Totaal aantal bezoekers 58715

Voorgaande reizen:

09 April 2015 - 14 Mei 2015

Marokko

02 Maart 2006 - 12 September 2006

Mijn eerste reis

Landen bezocht: